Re: LCD - dylemat wyboru 15", 17" czy 19"

Autor: Friend <universalny_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:57:09 MET

> Hmmm ... czy możesz mi łopatologicznie wyjaśnić lepszość SIPS nad TN
> do pracy z windą (pulpit, word, internet, itp) ??

Najbardziej mnie denerwuje przy pracy z tekstem na TN ze niewielki ruch głową i te
odcenie się zmieniają. No i dochodzi roznica w obrazie na TN między gorną a dolną
częscią ekranu. (mimo papierowych kątów widzenia rzędu 140/140 buhaha)
Dlatego SIPS będzie lepsze.

> Hmmm ... jaki monitor 17 LCD polecasz (oprócz EIZO bo mnie nie stać)??
> Właśnie coś chce zakupić, i jakoś te z matrycą TN przypadły mi do
> gustu (gram, oglądam czasem film na DVD i siedze przed windą ;)).

Chyba nie ma 17" na SIPS a PVA jest za wolna do szybkich gier.

GM