Re: czy ktoś moze zajżeć do instrukcji z płyty MSI ?

Autor: Czaszek <czaszek_at_NOSPAMtenbit.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 11:08:43 MET

> wchodzisz sobie na http://www.msi-polska.pl/ dział download >
> instrukcje wybierasz model płyty i po kłopocie

Hmm, to wejdź sobie i sprawdź ze nie ma tam tych instrukcji, są tylko puste
linki. Jak by to było takie proste to nie prosiłbym grupy o pomoc.

w googlach też szukałem ale nie moge wisieć na necie pół dnia a w domu nie
sprawdze, więc jak byś mógł otworzyć swoją instrukcje i powiedzieć mi co
oznacza ta kombinacja to byłbym Ci bardzo wdzięczny

a najlepiej by było jak miałbyś instrukcje w PDF lub linka do PDF'a

--
pozdrawiam
Czaszek