stery audio do Amax MAX-V11

Autor: flubert <flubert_at_go2.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 11:05:17 MET

Padł system na płycie Max-v11 firmy A-max ( Chiny), chipset i810, wbudowane
audio i grafika, i wyszło na jaw , że nie ma do niej zadnych sterowników.
Do grafiki ściągnąłem od intela, ale nie mogę znaleźć do audio. Wiem, że to
jest Ac97, ale nie wiem jakiego producenta - na płycie jest kość American
Megatrends (AMI) oznaczona "SMSC-LPC47M102" lecz nie wiem czy to jest audio
właśnie. Proszę o przesłanie lub namiar na stery audio do tej płyty lub info
jakiej firmy audio jest na tej płycie. Są jeszcze kości z logo ICS, CET ale
nie wiem do czego. Przeszukałem sieć lecz nie znalazłem ani sterów ani
konkretnego opisu tej płyty, a wiem że swego czasu była popularna u nas. Z
góry dzięki.