Re: czy ktoś moze zajżeć do instrukcji z płyty MSI ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 13:33:36 MET

Dnia 21.2.2005, Czaszek napisał(a):

> Hmm, to wejdź sobie i sprawdź ze nie ma tam tych instrukcji, są tylko puste
> linki. Jak by to było takie proste to nie prosiłbym grupy o pomoc.
>
> w googlach też szukałem ale nie moge wisieć na necie pół dnia a w domu nie
> sprawdze, więc jak byś mógł otworzyć swoją instrukcje i powiedzieć mi co
> oznacza ta kombinacja to byłbym Ci bardzo wdzięczny
>
> a najlepiej by było jak miałbyś instrukcje w PDF lub linka do PDF'a

Coś słabo szukałeś. ;D Minuta na globalnej WWW MSI.
http://www.msi.com.tw/program/service/faq/faq/esc_faq_list.php?L_kind=1&L_CHIP=all
Drugie pytanie - dokładny link to:
http://www.msi.com.tw/program/service/faq/faq/esc_faq_answer.php?L_kind=1&Q_LIST=3&General=all&NA=1

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559