wycena laptopa - prosba.

Autor: MAREK M. <marekm_at_marekm.spamstop.giraffe.pl>
Data: Mon 21 Feb 2005 - 11:05:07 MET

Witam

Mam nadzieję,że mogę liczyć na Waszą pomoc przy wycenie laptopa , którego
muszę sprzedać w związku z zakupem nowego (którego kupiłem niejako "na siłę"
na firmę. Poprzedniego kupowalem jako osoba fizyczna).

Dane techniczne :

Producent : Fujitsu-Siemens
Model : Amilo L6820
procesor : celeron M 2,4 GHz
Ekran : 15"
HDD : 40 GB
RAM : 256 MB
dźwięk :vt1612
grafika : intel 82845gv
CD-RW/DVD : 24x24x12x8 / 24x24x24x8
5 x USB2.0 ; 1xps/2 ; 1x lpt ; 1x fire wire ; 1x crt ; s-video ; line in ;
line out

Gwarancja : do listopada 2005
Stan : bardzo dobry (oczywiście na klawiszach widać ślady uzytkowania - są
"wypolerowane" - bez chropowatości. Napisy na klawiszach w stanie idealnym -
"wypolerowany" jest jedynie plastik. ;

Ile to może być warte ? Sprzęt oczywiście kupiony w Polsce.
Nie chcę za bardzo trzymać dwóch laptopów,ale za bezcen też go nie chcę
sprzedawać - tym bardziej,że wiem, iż jest to naprawdę dobry sprzęt - działa
bez zastrzeżeń.

MM

an :