Re: Pytanie o nagrywarkę DVD

Autor: d+ <dplusUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:13:21 MET

Gupik wyklawiaturzył(a):

> Właśnie przeglądam aukcje na Allegro, i z Białego, [ a więc z mojego
> miasta ] jakiesc gosc sprzedaje nagrywarkę DVD, oto link [
> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=42626297 ], i tu mam pytanie,
> czy to jest dobry sprzęt ?? czy ktoś z was ma ten model i jak się
> sprawuje ?? bo nie znam się za bardzo na Litkach, a tu taka sobie okazja
> :)

lite-on jest dobry w nagrywarkach.sam mam identyczny model, ale zamiast kupowac
niewiadomo co, lepije kupić nówkę i (są w miare tanie) mieć 24 miechy gwarancji.
Każdy który pisze, że wcale nie używał itd... może potencjalnie kłamać (ostatnio
jeden typ mi napisał, że uzywał rzecz która kupiłem tylko 5 razy - okazało się,
że była używana miesiącami ...)