Re: Maty wygluszajace - jestem pod wrazeniem

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:07:41 MET

Piotr Wydymus <motaboy@poczta.onet.pl> wrote:

> Tak, standardowy. Ale karta jest nowa, ma jakieś trzy miesiące.

            Nie chce Cie urazic, ale mozliwe ze masz przytepiony sluch albo
poddales sie sugestii skutecznosci tych mat. Te wentylatory wyja od nowosci
i przebijaja sie przez wszystko inne, nawet w nie wyciszonym komputerze.
Nie zdefiniowales co to znaczy "cisza idealna" ale przy niezle wyciszonym
zestawie chlodzonym powietrzem nawet trafo w normalnym monitorze jest
glosne i wybija sie na pierwszy plan.

> W tej chwili w idealnie cichym pokoju jest leciutki "szum"
> niesłyszalny powyżej około 1,5 metra. Trzy dyski i w sumie pięć
> wentylatorów pod obciążeniem nie mają prawa go nie wywoływać.

            Czyli do "ciszy idealnej" tamu daleko.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938