Re: Pytanie o nagrywarkę DVD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 22:28:06 MET

"d+" cvauj2$8ql$1@atlantis.news.tpi.pl

> lite-on jest dobry w nagrywarkach.sam mam identyczny model, ale zamiast kupowac
> niewiadomo co, lepije kupić nówkę i (są w miare tanie) mieć 24 miechy gwarancji.
> Każdy który pisze, że wcale nie używał itd... może potencjalnie kłamać (ostatnio
> jeden typ mi napisał, że uzywał rzecz która kupiłem tylko 5 razy - okazało się,
> że była używana miesiącami ...)

Ja, odkąd mam Toshibę, nie pamiętam w ogóle o nagrywaniu. :)
Początkowo (na Vobisach i MediaStore) były problemy, teraz
nagrywaniu nie poświęcam praktycznie uwagi -- idzie szybko
i bezboleśnie. :) Z Nero 6.6.0.6 też nie mam problemów, :)
jakie miałem z Nero 6.6.0.1 czy z 6.6.0.3, poza drobiazgami
typu podmiana kursora. Natomiast zauważyłem, że do zgrywania
płyt -- warto mieć nieprzeciętne programy. :) I nie tylko
chodzi mi o pokonywanie zabezpieczeń filmów, ale o kłopotliwe
płyty w ogóle. Na przykład jedną czytałem masą programów
bezskutecznie i wreszcie udało się WinImagiem :) zgrać
ją do obrazka ISO, skąd już poszło gładko. :) Aby było
jasne -- nie chodziło o problem ze złą jakością nagrania,
ale o jakiś błąd logiczny. I tylko WinImage to pokonał,
choć próbowałem różnych metod i różnych programów. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'