Re: jaki ups??

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 12:02:55 MET

"WindowsMen" <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM@op.pl> wrote in message
news:cv8koj$8fu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Michal Bien napisał(a):
> A jak Cie nie ma w domu to co? U mnie np: energetyka w godzinach
> Witam.
> CZyli widac, jak krotkowzroczne sa moje horyzony skoro nie doceniłem
> zwyklego portu COM ;/ Pozdrawiam

No w zasadzie bez portu mozna sie obejsc, bo zakladajac, ze jak wychodzisz
to nie masz zadnych otwartych i niezapisanych dokumentow oraz uzywasz NTFS
to jak wrocisz bedziesz mial po prostu (nieprawidlowo) wylaczony komputer. A
przed cala reszta spektrum problemow (zwlaszcza krotkotrwale przerwy lub
obnizanie napiecia, ktore sa najczestsze) jestes ochroniony. Inna sprawa, ze
jak ups to tylko APC, a te sa w wiekszosci z portem, szczegolnie ze mowimy o
ups z AVR, bo kupowanie bez niego mija sie z celem.

pozdrawiam
Zbyszek