Re: POMOCY P4 3,2 felerny?

Autor: Piotr Cuch <mail_at_[SPAM>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 10:03:09 MET

Użytkownik "CosteC" <costec@konto.nie_lubie_spamu.pl> napisał w wiadomości
news:cv9j4j$k44$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie napisałes ile ramu. 70'C to za wiele może powodować wyłączanie się
> procka.
> a co do przyczyn zwalniania... cokolwiek... od wirusów po niewłaściwą
> konfigurację RAMu...
> Zacznij od redukcji temperatury potem przejżyj BIOS

2x512 Ram Kingston cl3 w dual'u. Z pamiecią jest wszystko ok gdyż sandra
pokazuje wyniki w testach pamieci na dobrym poziomie. Co do temperatury, to
wyjalem radiator (przy okazji z prockiem bo sie tak przykleil :)))
wyczyscilem z tej smiesznej pasty i zalozylem na sucho - temp. spadla do 56
stopni. w biosie wszystko jest ok, obojetnie czy wlaczony HT czy wylaczony
wyniki testow są gorsze niz stojacy obok P4 2,4 - jedynie testy pamieci i
dysku są lepsze bo mam lepszy dysk w tym nowszym kompie i pamiec bo dual i
400mhz.

Juz mi rece opadają :(