Re: Jaki dysk 160 GB ATA-100/133 ??

Autor: PSYLO <psylo_niedlaszpamu_at_o2.pe-el>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 10:07:58 MET

Użytkownik "Marqvs" <gissen@WYTNIJ_WYTNIJ_o2.pl> napisał:
> Potrzebuje szybko kupić dysk 160 GB 8MB cache 7200rpm ATA-100/133, anie
> mam za bardzo czasu analizowac testy i przegladac oferty.
> Doradzcie mi cos. Kiedys doradziliscie mi Samsunga ( z 8 MB cache 7200
> ATA-133) jak kupowałem 80GB i jest git !! :))
> Czy teraz tez warto zakupic Samsunga? A moze Seagate'a? On jest troche
> cichszy.... ?

Sam mam w tej chwili Samsunga 160GB (od jakiegoś miesiąca) i bardzo sobie
chwalę. Cichy, zimniutki i szybki.
W tym samym komputerze mam jeszcze Seagate 40GB (również niedawno
kupionego). Chodzi równie cicho ale jest wolniejszy i bardziej się grzeje
(różnica dosłownie kilku stopni na korzyść Samsunga).

--
Psylo