Re: POMOCY P4 3,2 felerny?

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Sun 20 Feb 2005 - 11:11:29 MET

> 2x512 Ram Kingston cl3 w dual'u. Z pamiecią jest wszystko ok gdyż sandra
> pokazuje wyniki w testach pamieci na dobrym poziomie. Co do temperatury,
> wyjalem radiator (przy okazji z prockiem bo sie tak przykleil :)))
> wyczyscilem z tej smiesznej pasty i zalozylem na sucho - temp. spadla do
56
> stopni.
Na sucho to on sie biedaczek będzie przegrzewał. Daj jakiejś pasty
silikonowej. BTW napewno był źle założony radiator skoro na sucho
temperatura spadła o 20'C
Miejmy nadzieje że sie nie uszkodził od pracy w 70'C...

w biosie wszystko jest ok, obojetnie czy wlaczony HT czy wylaczony
> wyniki testow są gorsze niz stojacy obok P4 2,4 - jedynie testy pamieci i
> dysku są lepsze bo mam lepszy dysk w tym nowszym kompie i pamiec bo dual i
> 400mhz.
No to masz jakiś proces który ci żre procesor albo procesor jest jakoś
specyficznie uszkodzony na co szansa jest b. mała. System napewno czysty?

CosteC