Re: single DDR -> dual DDR

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 20:34:44 MET

Użytkownik "Konrad Palczynski" <kaspy1@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cv8475$fvm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Wszędzie można kupić DDRy pakowane po 2 sztuki, jak rozumiem identyczne, z tej
> samej partii produkcyjnej. Czym grozi kupowanie DDRów osobno? Jaki to będzie
> miało wpływ na wydajność? Czy jest to wyłącznie kwestia marketingu? Kupując do
> nowej płyty z 4 gniazdami od razu 2 moduły, zablokuję sobie w przyszłości
> mozliwość jednego upgrade. Z doświadczenia wiem ze zwykle rozszerzam plamięć 2
> razy na danej platformie...

pamiętam jak kupowałem do siebie pamięci w różnych odstępach czasu też miałem
podobne obawy czy nie będą się gryzły :(
obecnie mam na konfigu jak poniżej widać puszczone w dualu na agressive 2 kości
w zasadzie zupełnie innych producentów czyli dokładnie jest to Elixir i
Kingston (2 x 512 i jak dotychczas a więc już ponad 1,5 roku zero problemów :)

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC333]