"Andrea" <andrzej.libiszewski@.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl> w
news:cv7k4f$ktp$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):
>> Nie, każdy GF4Ti obsługuje DX8.1, DX8.0 obsługiwały GF3Ti.
>>
>
> Owszem, ale nie w pełni - do pełnej implementacji brakowało obsługi Pixel
> Shaderów w wersji 1.4
No tak, GF4Ti mają VS 1.1 i PS 1.3,
a R8500/9000/9100/9200 mają VS 1.1 i PS 1.4.
> Tak się składa, że w Max Payne 2 efekt luster wymagał co najmniej PS 1.4 -
> dlatego na GF4Ti nie był widoczny, podczas gdy R9200, mający PS 1.4 nie
> miał z nim problemów.
:)
-- SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200 Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000 EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn SOHR-5238S|HP 960c|ScanMaker4850+ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4SpeakersReceived on Sat Feb 19 18:30:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Feb 2005 - 18:51:21 MET