SBA off na Radeonach?

Autor: Wojtek <wojtek_p.fm_at_poczta.fm>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 18:28:46 MET

Witam, mam problem z kartą Gigacube Radeon 9550 Xtreme. Po uruchomieniu
dowolnej gry, ta po paru minutach się wiesza (ekran zastyga w miejscu,
odpala sie VPU). Próbowałem wyłączać VPU, instalować różne sterowniki (parę
wersji catalysta, także omegi), wyłączać fastwrites i zmiejszać xAGP.
Zastanawiam się czy wyłączenie opcji SideBand Addressing (SBA) mogłoby
pomóc, na innym kompie z GeForce 4MX przy podobnych objawach to właśnie mi
pomogło.
Jak można wyłączyć tą opcję w Radeonach? Poprzez PowerStripa po wyłączeniu
i restarcie system nadal widzi SBA ON. W Biosie nie mam niestety takiej
opcji, AFAIK dałoby się to zrobić jakimś kluczem w rejestrze ustawić, tylko
nie bardzo wiem jaki klucz i gdzie wpisać. Ktoś miał podobne doświadczenia
i udało mu się to rozwiązać? Z góry dzięki za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam
Wojtek