Sander napisał(a):
> "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> w
> news:55l30jwbozej.xb06rlbmmwe7$.dlg@40tude.net napisał(a):
>
>>> No i GF4Ti ma zaimplementowaną pełną sprzętową obsługę DX8.1
>>
>> ^^^^^
>> Tylko DX8.0 - pamiętam jak była afera z lustrami w Max Payne'ie 2 - mój
>> Radeon 9200 obsługiwał, a GF4 Ti redaktora CDA nie :-)
>
>
> Nie, każdy GF4Ti obsługuje DX8.1, DX8.0 obsługiwały GF3Ti.
>
Owszem, ale nie w pełni - do pełnej implementacji brakowało obsługi Pixel
Shaderów w wersji 1.4
Tak się składa, że w Max Payne 2 efekt luster wymagał co najmniej PS 1.4 -
dlatego na GF4Ti nie był widoczny, podczas gdy R9200, mający PS 1.4 nie miał
z nim problemów.
-- Andrea | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu 2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH IBM-DTLA-307030 30 GB, Seagate 340810A 40 GB, LG GCE-8520B, LG GDR-8162B ModeCom ATX-350GTF WPFC 350, AVerMedia AverTV 303, SB Live! + 4 SpeakersReceived on Sat Feb 19 16:00:23 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 19 Feb 2005 - 16:51:21 MET