Re: NEC 3520A i problem z p³ytami CD

Autor: marcink <marcink_at_box.net.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 18:25:54 MET

> - czyli rozumieæ mam z tego,¿e nie przy nagrywaniu tylko odtwarzaniu
> poznaje je ??

Poprostu napêd nierozpoznaje p³yt CD jakichkolwiek czy to T³oczone czy puste
CD-R czy CD-RW (nero komunikuje mnie ¿e niew³ozono pustej p³yty CD-R)

> . Wcze¶niej tego nieby³o. A mam ja od

> - teraz ju¿ nic nie rozumiem piszesz: " ma siê rozumieæ
>

> hmm a czym nagrywasz i czy jeste¶ pewny, ¿e masz np tak jak jest w nero
> przestawion± zak³adkê z DVD na CD jak chcesz nagrywaæ CD albo CDRW ??

No jakbym tego nieprzestawi³ tobym z siebie zrobi³ idiote.

A powiem jeszcze raz napêd nierozpoznaje p³yt CD. Po prostu.

Jak kto¶ niemai³ takiego problemu to niech nieodpowiada bo szkada za¶miecaæ
grupe.
Pozdrawiam.