Re: NEC 3520A i problem z p³ytami CD

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 17:32:34 MET

U¿ytkownik "marcink" napisa³

> Wczoraj zauwa¿y³em ¿e moja nagrywarka nie rozpoznaje p³yt cd czy to CD-RW czy
> CD-r zawsze po zmieleniu pisze ¿e niema p³yty w napêdzie ma siê rozumieæ w
> czasie przystêpowania do nagrywania

- czyli rozumieæ mam z tego,¿e nie przy nagrywaniu tylko odtwarzaniu poznaje je
??

. Wcze¶niej tego nieby³o. A mam ja od
> jaki¶ 3 tygodni. Z p³ytami DVD niema problemu w czym tkwi problem.
> System XP + SP 2
>
> PS. T³oczonych CD-R te¿ nierozpoznaje.
- teraz ju¿ nic nie rozumiem piszesz: " ma siê rozumieæ
> w czasie przystêpowania do nagrywania " - czyli co nagrywasz na t³oczonych ?
> :)) czy nie poznaje wogóle p³yt czy to przy nagrywaniu czy to przy
> odtwarzaniu - we¼ i napisz porz±dnie pytanie bo jest zdecydowanie niejasne do
> koñca o co Ci chodzi³o

hmm a czym nagrywasz i czy jeste¶ pewny, ¿e masz np tak jak jest w nero
przestawion± zak³adkê z DVD na CD jak chcesz nagrywaæ CD albo CDRW ??

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC3200]