Re: przegrywanie

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 17:30:55 MET

> Zabawne. Jak kupowałem sobie nagrywarkę 8x, to wszyscy mówili: AUDIO
> maksymalnie 2x ! ;-)

Apropo nagrywania....nie wiem dlaczego ale wszyscy piszecie ze nalezy
nagrywac z predkoscia 8x nie wiem dlaczego...niektorzy mowia ze plytka jest
glebiej wypalana i wtedy mniej podatna na uszkodzenia danych po
zarysowaniach i jakichkolwiek uszkodzeniom Ja zawsze nagrywam 52x czyli MAX
i moj odtwarzac nie traci nic na jakosci dzwieku. Nie widze roznicy w
dzwieku a mam o tym jakies pojecie i potrafie odroznic szajs od dobrej
jakosci utworu.

Pozdrawiam :)