Re: Mnożnik

Autor: Jurek <jurekogorekantyspam_at_onet.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 12:56:48 MET

 Użytkownik Jolly Roger <spameromnie@wp.pl> nabazgrał(a) w
news:kzbancd2xhwk$.wycy47u5fn8s$.dlg@40tude.net tak, że pawia można rzucić:
> PLONK warning. Jeszcze jedno takie gówniarskie zachowanie, a większość
> grupowiczów doda cię do KF. Grupa dyskusyjna to nie podwórko i tutaj
> dobre wychowanie obowiązuje.

Dzięki bardzo za radę. O to chodzi, że nie mam instrukcji do płyty. Jakbym
miał nie zawracałbym nikomu gitary.:-) Na stronie solteka szukałem, ale nie
umiałem znaleźć. Może nie jestem tak bystry jak Ty. To nie z lenistwa - nie
każdy jest informatykiem. Zadałem pytanie na grupie, kulturalnie, dlatego,
że sobie akurat z tą płytą nie radzę, znaleźć nie umiałem, instrukcji nie
mam - tak trudno odpisać albo podać linka? Trzeba od razu mnie jebać?

--
Jurek