Re: Mnożnik

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Feb 2005 - 14:30:14 MET

Dnia Sat, 19 Feb 2005 12:56:48 +0100, Jurek napisał(a):

> Dzięki bardzo za radę. O to chodzi, że nie mam instrukcji do płyty. Jakbym
> miał nie zawracałbym nikomu gitary.:-)
Ja też nie mam

> Na stronie solteka szukałem, ale nie
> umiałem znaleźć. Może nie jestem tak bystry jak Ty.
Tu tylko chodzi o właściwe zadawanie pytań na google.

> To nie z lenistwa - nie
> każdy jest informatykiem.
No właśnie, ja też nie jestem informatykiem

> Zadałem pytanie na grupie, kulturalnie, dlatego,
> że sobie akurat z tą płytą nie radzę, znaleźć nie umiałem, instrukcji nie
> mam - tak trudno odpisać albo podać linka? Trzeba od razu mnie jebać?
Pragnę zauważyć, że to ty zacząłeś.
Dizisaj mam dzień dobroci, więc dostaniesz linka
http://tinyurl.com/6bh7q
Strona 10 (w instrukcji na dole napisana 26).
Plik jest w postaci PDF i musisz mieć adobe readera żeby go odczytać.
To tyle z mojej strony, mam nadzieję że pomogłem.