Re: HDD 2,5" via USB taki problemik... Pomocy !

Autor: Valdi <valdi2_at_op.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 19:20:46 MET

"B..S.." <(NS_)-@spam.nie> napisał w wiadomości
news:cv4334$coh$1@news.dialog.net.pl...

> W takich sytuacjach czasem pomaga przejściówka wkładana
> do portu klawiatury PS/2, która zasila kieszeń USB.

No ok, działa...
Teraz jeszcze jedno pytanko... czy jest jakaś różnica w zasilaniu USB 1.0 i
USB 2.0
W laptopie mam tylko 1 USB i z dodatkowego dysku mogę korzystać tylko ze
stacją dokującą która ma 2 USB i 2 PS2.
Zastanawiam się nad zakupem karty PCMCIA z kontrolerem USB 2.0
Na pewno zyskam na prędkości transferu, ale czy kieszeń dalej będę musiał
podłaczać przez 2 kabelki ??

I przy okazji...
Na początku dyski miałem sformatowane na NTFS i przy kopiowaniu małych
plików było ok, za to jak zacząłem zrzucać duże pliki, np film, to po
kilkunastu procentach kopiowanie się wywalało z komunikatem, że nie powiódł
się opóźniony zapis.
Po przeformatowaniu na FAT32 problemu już nie ma...
Z czym to jest związane ??

--
Pozdrowionka
Valdi