Re: HDD 2,5

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 20:53:03 MET

Valdi <valdi2@op.pl> napisał(a):

> Teraz jeszcze jedno pytanko... czy jest jakaś różnica w zasilaniu USB 1.0
> USB 2.0
> W laptopie mam tylko 1 USB i z dodatkowego dysku mogę korzystać tylko ze
> stacją dokującą która ma 2 USB i 2 PS2.
> Zastanawiam się nad zakupem karty PCMCIA z kontrolerem USB 2.0
> Na pewno zyskam na prędkości transferu, ale czy kieszeń dalej będę musiał
> podłaczać przez 2 kabelki ??

Uzywam od dawna bardzo dobrego dysku 2.5" 80 GB na USB2 firmy LaCie. Chodzil
bez dodatkowego zasilania ze wszystkimi desktopami i laptopami (Dell, IBM,
ProStar, Sony). Ostatnio jednak otrzymalem komunikat, o ktorym piszesz po
podlaczeniu do Toshiby Protage. Cos w tym jest. Niestety USB2 na karcie
PCMCIA nie bedzie zasilane, dlatego czesto wraz z karta sprzedaja specjalny
zasilacz.
Pozdrowienia