Re: Zasilacze AT bez chlodzenia aktywnego

Autor: <D_at_niel>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 15:58:50 MET

Dnia 18-lut-05 15:17:54, Adam 'Adak' Kępiński napisawszy:

> Slowem - moge mu w ogole wylaczyc wiatrak?
> Tak/Nie/Bron Boze - wybuchnie? ;-)

Dyskusja o zasilaczach i chłodzeniu co pewien czas się pojawia na tej
grupie, ja mogę z własnego doświadczenia powiedzieć że normalny
zasilacz ATX jest w stanie chodzic bez wiatraka przez jakis czas (tzn.
kilka dni czy kilkadziesiat godzin). Zrobiłem taki eksperyment ale
radiatory w zasilaczu grzały się okropnie, a od nich góra obudowy -
mimo że był on(zasilacz) cały otwarty i miał przewiew naturalny z 4
stron. Ale nic mu sie nie stało, było to ponad rok temu. Teraz nadal
jest "otwarty" ale chłodzony wiatraczkiem zasilonym z 5 V, dla mnie
niesłyszalnym (a słuch mam niezły). W przypadku AT może uda się bez
wiatraka?

--
 Pozdrawiam - D@niel