Re: Zasilacze AT bez chlodzenia aktywnego

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 16:58:05 MET

D@niel napisał(a):
> Dnia 18-lut-05 15:17:54, Adam 'Adak' Kępiński napisawszy:

> Dyskusja o zasilaczach i chłodzeniu co pewien czas się pojawia na tej
> grupie, ja mogę z własnego doświadczenia powiedzieć że normalny
> zasilacz ATX jest w stanie chodzic bez wiatraka przez jakis czas (tzn.
> kilka dni czy kilkadziesiat godzin). Zrobiłem taki eksperyment ale
> radiatory w zasilaczu grzały się okropnie, a od nich góra obudowy -
> mimo że był on(zasilacz) cały otwarty i miał przewiew naturalny z 4
> stron. Ale nic mu sie nie stało, było to ponad rok temu. Teraz nadal
> [...]

Mi się taki eksperyment zrobił sam... Po prostu pewnego dnia w Codegenie
wiatraczek stanął i tyle - zanim zauważyłem, chodził tak parę dni, kodując
divx'y... (jakby nie był naprawdę cichy, to bym zauważył pewnie wcześniej, a
tak...). Kiedy już zauważyłem, oczywiście zaniosłem do serwisu (był na
gwarancji), ale do mojego kompa już nie trafił - no more Codegens!

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH