Re: LCD 17" - czy DVI jest tak ważne ?

Autor: M <majeranekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 11:43:40 MET

> Wady połączenia VGA:
> - W każdym nowym trybie wyświetlania trzeba ręcznie centrować obraz
> (naszczęście jest guziczek do samocentorwania, lecz i tak trzeba się
> przekopać przez menu aby się do niego dostać)
> - wodniste, sprane kolory, jakby obraz leżał tydzień w rzece lub był po 10
> praniu w proszku do tkanin białych z wybielaczem
> - wkurzające migotanie jeśli nie ustawi się wysokiej częstotliwości
> odświeżania
> - rozmyty obraz, choć i tak o niebo lepszy niż w baniakach

> Mam panel NEC Multisync 1560NX i GeforceFX5200.

Witaj!

  Nie ma zadnej roznicy w obrazie miedzy DVI a vga pod warunkiem ze karta
ma "staranie" wykonane wyjscie vga, z autopsji wiem ze fx 5200 do tych kart
nie nalezy, wiec tu tkwi ten problem. Przez pewnien czas mialem podlaczone 2
panele lcd na radku 9800pro i konia temu co pokazalby palcem ktory podlaczony
jest pod dvi a ktory pod vga (panele byly takie same).

pozdrawiam M