Re: LCD 17" - czy DVI jest tak ważne ?

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Fri 18 Feb 2005 - 12:31:46 MET

On 18 Feb 2005 11:43:40 +0100, "M" <majeranekWYTNIJTO@op.pl> wrote:

> Nie ma zadnej roznicy w obrazie miedzy DVI a vga pod warunkiem ze karta
>ma "staranie" wykonane wyjscie vga, z autopsji wiem ze fx 5200 do tych kart
>nie nalezy, wiec tu tkwi ten problem. Przez pewnien czas mialem podlaczone 2
>panele lcd na radku 9800pro i konia temu co pokazalby palcem ktory podlaczony
>jest pod dvi a ktory pod vga (panele byly takie same).

To szykuj tego konia, wystarczy zmienić rozdziałke i ten który się
automatycznie zacznie dopasowywać to jest podlaczony przez d-sub :).

A po za tym to ja widzę róźnicę między DVI a d-sub ... dlatego kupując
sobie LCD wybiorę taki z DVI. Może to kwestia słabej karty graficznej,
ale wolę jednak odwzorowanie pixel-w-pixel niż po analogu. No i ten
rozjazd obrazu przy zmianie rozdziałki.

W każdym razie na monitorze, na ktory teraz patrze, gdy jest
podlaczony do tej samej karty na DVI obraz jest dla mnie lepszy (oba
kable podlaczone na raz i tylko zmiana obrazu 1 przełącznikiem).

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com