Re: opinie o Be-quiet! Blackline P5-420W

Autor: Zigi <fire2wallwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 20:58:40 MET

> Taki jesteś forsiasty? Napisz gdzie mieszkasz, stanę pod oknem, gdy
> będziesz go wyrzucać.
Nię będę go wyrzucał tylko sprzedam za odpowiednio niską cenę :)
Pracuje duzo przy kompie i i mimo wszystko szum mi przeszkadza. Mieszkam w
cichej okolicy.
Ponoć BiQuiet należy do najcichszych (pomijając pasywne) i nie interesują
mnie rozwiązania trochę głośniej ale taniej.
Pasywnego nie wezmę bo podgrzewałby bardzo powietrze w obudowie co
prowadziłoby do konieczności zwiększenia obrotów 12 wyciągającej a i ceny
faktycznie sa mocno przesadzone.

Zigi