Re: opinie o Be-quiet! Blackline P5-420W

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 14:21:32 MET

> ktoś ma używał? słyszał? Mam chiefteca 420W ale dla mnie on jest zbyt
> głośny. Chodzi mi o cichy zasilacz i pojawiła sie niedawno nowa seria
> BiQuietów...
Taki jesteś forsiasty? Napisz gdzie mieszkasz, stanę pod oknem, gdy
będziesz go wyrzucać.
Ceny chiefteców spadły bardzo, by ktoś to kupił trzebaby mocno obniżyć
cenę, stracisz na takiej wymianie sporo. Nie prościej kupić 2 arctiki za
30-40pln i wymienić?
Po drugie: kiedyś pożyczyłem ze sklepu hpc 420 i (dla oceny głośności) był
nie do przyjęcia. Teraz (będąc w konieczności wymiany) kupiłem 420 wraz z
dwoma arctikami, jestem mile zaskoczony jego minimalnym hałasem, a arctiki
w szufladzie. Przed zakupem możesz go posłuchać, nie koniecznie zaraz
wydawać tyle siana na BQ.
Pozdrawiam
Darek