Re: Hurtownia komputerowa

Autor: Facio <facio79_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 20:35:52 MET

Male wyjasnienie, bo nie napisalem wszystkiego, nie chcialem
za bardzo sie rozpisywac na grupie i zaszlo nie porozumienie z mojej winy
zreszta.
To wiadomo i zgodze sie z Wami wszystkimi, zeby otwierac firme
w tej branzy od zupelnego zera to trzeba miec ogromy kapital.
Natomiast sprawa wyglada tak, ze moj brat ma sklep
z artykulami.... motoryzacyjnymi. Ma wiec zalozona dzialalnosc gospodarcza
i ma u siebie w lokalu wolne nie duze pomieszczenie. Ja sam u niego pracuje.
Tylko wpadlem na pomysl, ze jak juz mam takie warunki i mozliwosci to czy
nie
dopisac do jego dzialalnosci odpowiednie kody PKD (Polska
Klasyfikacja Dzialalnosci) zwiazane z branza komputerowa.
Zwlaszcza jak jego firma w nazwie nie ma nic wpolnego
z motoryzacja jest FHU xxx (nazwisko) to jaki problem dopisac
odpowiednie kody PKD. Inwestowac w to praktycznie nie trzeba
wogule, jest lokal, jest dzialalnosc, kasa drukarka fiskalna,
oprogramowanie do fakturowania i itp. i posiadam pewna ilosc
gotowki na zrobienie magazynu z podzespolami komputerowymi.
Wydatkow tu praktycznie nie mam zadnych, nie place za czynsz,
wynajem lokalu, prad i inne (to sie dogadam z bratem :-)). Za podatki tez
sie dogadamy :-) Mnie chodzilo tylko o dorobienie sobie w ten sposob
do istniejacej pensji. Zwlaszcza jak sie troche na tym znam. I nie chodzi mi
o nie wiadomo
jakie zyski, multi-milionerem i tak nie zostane, zadowoliloby mnie jakies
dodatkowe 500 zl.
I chodzi mi o sprzedaz glownie samych podzespolow typu karta graficzna, dysk
twardy, monitor, pamiec, drukarka, skaner i itp. gdzie zazwyczaj gwarancje
daje producent lub hurtownik jak np. firma multicomp w Krakowie.
Cale zestawy komputerowe raczej nie wchodza w rachube.
Tylko moje pytanie bylo jaki rabat mozna otrzymac od hurtownikow??? przy
tak nie duzej sprzedazy i czy wogule dostane rabat od tak malej sprzedazy
???.
Czy beda wogule ze mna rozmawiac?
Czy to wogule warto kombinowac w ten sposob. Przepraszam, ze sprawy
nie wyjasnielem dokladnie od poczatku i prosze o Wasze opinie.

Dzieki

Facio