Re: Restarujacy sie komputer

Autor: >> shap <shap_at_o2.usun.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 20:28:30 MET

Miałem podobny proble, nieuzasadnione restarty... Okazało się, ze ułamał się
zaczep od podstawki procesora i radiator nie przylegał cała powierzchnią do
procesora i przegrewał się najnormalniej...

Drugi przypdaek, na innym kompie, też athlon, to p prostu fabrycznie felerny
procek. Restarty zdarzały si/e przy gierkach, okazało się, ze przy dużym
obciązeniu procek i niewyrabiał i restartował system... po wymianie na inny
działa do dzisiaj... ;-). Acha, nowy procek testowałem fajnym programikiem
do dużego obciązenia procka "Probe".

powodzenia, shap