Hurtownia komputerowa

Autor: Facio <facio79_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:09:59 MET

Witam

Planuje otworzyc firme - sklep komputerowy zarowno internetowy
jak i normalny w lokalu. Mam pytanie, gdzie w Krakowie
sa tanie i dobre hurtownie podzespolow komputerowych?
I jak ktos wie to na ile procent rabatu mozna liczyc od cen
detalicznych w sklepach. Wiadomo, ze rabat jest ustalany indywidualnie
zalezny od wielkosci sprzedazy, na poczatku ta sprzedaz napewno nie bedzie
duza, ale moze juz ktos z Was otwieral podobna dzialalnosc i wie na jaki
rabat
mozna liczyc. Chcialem jeszcze raz to dokladnie przeliczyc przed otworzeniem
firmy, czy mi sie bedzie oplacalo i ile mozna na tym zarobic.

Dzieki

Pozdrawiam
Facio