Restarujacy sie komputer

Autor: Profil1 <pawel.bufu_at_neostrada.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 19:35:16 MET

Witam Serdecznie!!
Potrzebuje wielkiej pomocy bo juz jestem bezsilny na to co sie dzieje z moim
komputerem :(
Mianowicie jak widac w temacie komputer nieustannie mi sie resetuje w
nieokreslonym czasie!! Mialem juz z tego powodu w serwisie wymieniane: plyta
glówna, karta graficzna, twardy dysk i pamiec. Jednak mimo to komputer nadal
sie resetuje!! W serwisie powiedzieli ze w tej sytuacji sa bezsilni i nic mi
na to nie poradza!! I co ja mam teraz zrobic. Nie mam pojecia co moze byc
przyczyna czy procesor, stacja dyskietek czy zasilacz no bo juz tylko te
rzeczy wchodza w rachube...

Blagam o pomoc kazdego kto moze mi pomoc... nigdy w zyciu nie spotkalem sie
z czxyms takim a na komputerach sie nawet troche znam bo pracowalem w
sklepie komputerowym, lecz ta usterka mnie przerasta, a po za tym nie moge
normalnie pracowac z komputerem. Bo jesli cos robie to nie mam pewnosci
kiedy mi sie komputer zresetuje :(:(:(

Aha oto konfiguracja sprzetowa:
-plyta glowna Gigabyte 2004 RZ
-karta graficzna Gigabyte Radeon 9600 Pro 128MB
-512 mb ddr (400)
-2 dyski twarde (seagate 120gb/7200/8mb i samsung 20gb/5000/2mb)
-floppy (stacja dyskietek ;])
-nagrywarka Lite-on (52/32/52)
-procesor Athlon Xp Barton 2600+
-zasilacz 430W
-karta muzyczna zintegrowana na chipsecie n-force2 (AC97)
To by bylo wszystko.

Dodam jeszcze taka ciekawostke ze wydaje mi sie iz to nie jest zasilacz bo
zanim kupilem ten zasilacz mialem jeszcze stary sprzet i on tez mi sie
resetowal wiec cholera wie co to moze byc... Gdy mi wymieniali pamiec to
komputer przez miesiac chodzil spokojnie, po wymianie dysku odrazu sie dalej
resetowal. Myslalem jeszcze o tym ze moze kabelki z obudowy ktore
uruchomiaja plyte glowna maja jakis feler.

Prosze o pomoc i dziekuje z gory...