LCD 17" vs 19"

Autor: Adoks <adoks1_at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 20:00:47 MET

Witam
Mam pewien dylemat, czy warto wziąć LCD 19"...
Otóż kupiłem panel LG 1730P i okazał się niesprawny, firma z powodu
braku tego modelu i przeciągającym się terminem reklamacji (ok.2m-y)
jako formę rekompensaty proponuje mi model 1930P. Oczywiście
taki układ mi odpowiada, ale mam pewne pytania do użytkowników
tego modelu i tych którzy używają innych 19-tek.
Podaję kilka podstawowych parametrów: 17" / 19"
Czas reakcji matrycy: 12ms / 25ms
jasność 300 cd/m2 / 300 cd/m2
kontrast 550:1 / 700:1
kąt widzenia: 160-160 / 170-170
kolor: 16,2mln / 16,8mln
rozd. natywna 1280x1024
Przyzanam że nie miałem okazji przetestować modelu 17" a co dopiero 19"
martwi mnie ten czas reakcji 25ms Jak wygląda sprawa smużenia przy filmach i grach ?
Do jutra muszę podjąć decyzję, dlatgo też nie za bardzo mam czas na dogłębną analizę
i wyszukiwanie informacji. Proszę o opinie w tym temacie

  pozdrawiam
   -= Adoks =-