Re: LCD 17" vs 19"

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 20:50:20 MET

Użytkownik "Adoks" <adoks1@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> martwi mnie ten czas reakcji 25ms Jak wygląda sprawa smużenia przy filmach
i grach ?
> Do jutra muszę podjąć decyzję, dlatgo też nie za bardzo mam czas na
dogłębną analizę
> i wyszukiwanie informacji. Proszę o opinie w tym temacie

Mam 17 z czasem reakcji (papierowym) 25 ms i przesiadka z CRT to byl szok,
kurde, wszystko inne. Ale, w filmach nie widze smuzenia, probowalem normalne
i kreskowki. W grach, po oswojeniu nie ma problemu, wyprobowalem na Far Cry,
HL2, CoD i CoD UO, Halo (tu bylo gorzej ale nie ze smuzeniem tylko wogole
obraz byl widocznie gorszy niz na CRT) i oczywiscie przy jakims duzym
kontrascie widac smuzenie ale nie przeszkadza mi to, nawet w Doomie, przy
jego trumiennej atmosferze jest ok. Tyle, ze ja nie jestem jakis zajadly
szczelant, ot, lubie sobie popukac.
A monitory to: CRT - Sony G200, LCD Eizo L568.
pozdrawiam
Piotr