Re: Celeron 2,4 - Czemu u mnie taki powolny?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 18:10:46 MET

Dnia Thu, 17 Feb 2005 16:52:24 -0000, Hannibal napisał(a):

> Koleś tak napisał bo modne jest ostatnio na grupie jechanie starych celków.
Stary celerony są po prostu bardzo słabe i tyle. Do biura się nadają,
ale raczej nie do nowszych gier.

> Mam 1.7 celerona 512 ddr 266 i GF TI 450 i Undengrand dużo lepiej mi śmiga
> niż u kumpla na Athlonie 1700 z 128 ramu więc
Płynność w grach zależy od: Procesora, RAMu i grafiki. Jeżeli twój
kolega ma zintegrowaną grafikę, to dlatego mu gry wolniej chodzą.
Dodatkowo 128 RAMu też robi swoje. Proponuję abyś dał swojemu koledze
256 Ramu i GF3 i dopiero wtedy porównajcie wydajność. Zdecydowanego
zwycięzcę nietrudno przewidzieć.