Re: Celeron 2,4 - Czemu u mnie taki powolny?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 18:06:09 MET

Dnia Thu, 17 Feb 2005 16:35:46 +0100, darek_radom napisał(a):

> Hmm... Jeśli 2,4GHz jest dla ciebie beznadziejny (dlaczego),
Nie chodzi o 2.4 GHz, tylko o celerona i jego 128KB cache L2. Do gier
to się po prostu niezbyt nadaje. Taki duronek 1.6 GHz zjada tego celka
na śniadanie w grach a i dureń 1.4 również będzie szybszy.

> to co
> powiesz o ludziach, którzy do grania nadal używają procesorów poniżej PIII i
> to im wystarcza?
Szybsze "stare" P3 będą miejscami lepsze od tych "nowych" celków 128.
Gdybym miał wybór Cel 2.0 Ghz na S478 i P3 1.4 GHz, to bez wahania
wziąłbym zdecydowanie lepszego P3.

> Pamięci niedługo dołożę (tak jak mówisz) - na PIV mnie nie stać (chwilowo)
> dlatego zadowalam się w tym roku Celeronem.
A nie możesz sprzedać celerona i kupić celerona D? Dużo to kosztować
nie będzie. Pamięć trzeba obowiązkowo dokupić. Radek 9550 na razie
wystarczy.

> Dzięki :-)
Proszę bardzo :-)))
pozdr.