LBX-02 i LCX-01 jaka roznica?

Autor: logic7 <logic7_at_REpoczta.MOonet.VEpl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 18:06:57 MET

Witam,

Mam pytanie jaka jest roznica pomiedzy obudowami Chieftec'a LBX-02 a LCX-
01, jesli jakas jest (poza innym wygladem przedniego panela zadnej nie
dostrzeglem) to ktora z nich bedzie lepsza dla konfiguracji z CPU P4 LGA775
?

Mam jeszcze pytanie odnosnie wentylatory, ktorych moze byc 6 zamontowanych
w obudowie, nie wiem tylko jakie najlepiej zakupic (efektywnosc|cisza),
gdzie je podlaczyc (moze sa jakies wymagania ze strony zasilacza zeby
obsluzyl taka ich ilosc)? Moze moglbym na poczatku kupic tylko dwa/trzy a
reszte w pozniejszym okresie, jesli tak to jakie (gdzie umiejscowione)
najlepiej kupic? Na stronie www.chieftec.de znalazlem, specjalny fan duct
dla P4, lecz nie moglem go zlokalizowac w polskich sklepach moze wiecie
gdzie jest dostepny?

Prosilbym jeszcze o rade w wyborze zasilacza:

ToPower P6 420W lub ToPower P5 500W lub Tagan TG480-U22

ktory z nich bedzie najlepszy dla takiego konfiga:

CPU: Pentium 4 630 3,00 GHz
MoBo: Asus P5AD2 Premium
HDD: Seagate Barracuda 7200.7 160GB NCQ ST3160827AS
VGA: Sapphire Radeon X300 128MB 128b
RAM: DDR2 2x512MB PC4300 533MHz lub Kingston DDR2 1024MB 533MHz
     (KVR533D2E4/1G) CL4 ECC
DVD: LG GSA-4163B

Komputer zamierzam zlozyc sam, i bede to robil po raz pierwszy, prosilbym
bardziej doswiadczonych grupowiczow o rade w co sie zaopatrzyc (pasta
termoprzewodzaca, jakies przejscowki beda potrzebne, jakie narzedzie itp)?
Czy BOX-owy cooler jest wystarczajaco cichy i wydajny (komp nie bedzie
krecony), czy tez wymienc go na jakis inny, jesli tak to jaki?

Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Pozdrawiam, logic