Re: pytanie o dyski SCSI ...

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:13:50 MET

W dniu Thu, 17 Feb 2005 12:11:15 +0100, osoba określana zwykle jako
pawelWN pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>U320 pojda spokojnie. Poszukaj dysku o takich samych obrotach (10k lub 15k).
>Moze byc innej firmy,

Nie podpowiadaj, jak nie jesteś pewien.
Firmowe kontrolery potrafią być kapryśne i wybrzydzać na nie-własne
dyski. Od tego jest support, żeby odpowiedzieć na takie pytania.

>pamietaj tylko ze pojemnosc nie moze byc mniejsza niz
>pozostalych dyskow w macierzy (tzn. moze ale po co ? bo po przebudowie
>bedziesz mial pojemnosc RAIDa dostosowana do tego mniejszego dysku).

Że co? Założysz do trzech 36-ek osiemnastkę i magicznie zmniejszy Ci
macierz? Gdzieś Ty takie cudo widział?

--
  Kruk@ -\                   | Tekst  czy  wiersz to na jedo wychodzi. Udo-
          }-> epsilon.eu.org | wodnij mi różicę.(Ela Galoch)