Re: pytanie o dyski SCSI ...

Autor: pawelWN <pawelwnTOWYCIAC_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:11:15 MET

>i czy Ultra320 pojda jak byl Ultra160 ? czy oba sa 80-cio pinowe ?

U320 pojda spokojnie. Poszukaj dysku o takich samych obrotach (10k lub 15k).
Moze byc innej firmy, pamietaj tylko ze pojemnosc nie moze byc mniejsza niz
pozostalych dyskow w macierzy (tzn. moze ale po co ? bo po przebudowie
bedziesz mial pojemnosc RAIDa dostosowana do tego mniejszego dysku). Co do
interfejsu 68 lub 80 to nie wiem jakie masz dyski, jesli hot-swapy to masz
80 pin.
Nie wiem czy znasz sie na sprawach supportu, jesli tak to zakup taki pop
prostu taki dyski zainstaluj , moze na allegro, widzialem tam dyski IBM z
gwarancja polskich dystrybutorow w dobrej cenie. 36G okolo 500zł. Ale moze
tez byc dysk innej firmy (Seagate Cheetach, Fujitsu). NIe mialem do
czynienia z Maxtorami wiec sie nie wypowiem na temat ich SCSI.
Czy ten dysk pracowal w macierzy jako hot spare i po awarii sie
automatycznie przelaczyl ?
Bo jesli miales macierz na 4 dyskach to spiesz sie, bo teraz kazda awaria
moze cie kosztowac utrate danych (jesli nie masz backupu - w co watpie)

--
pozdrawiam
pawelWN