Re: Komputer na serwer

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:48:47 MET

W dniu Thu, 17 Feb 2005 10:46:53 +0100, osoba określana zwykle jako
Marcin Marski pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>W czasie gdy pisałem odpowiedz, to nie widzialem zadnego twojego posta.

OK. Może powiem inaczej - może oni pisali z teoretycznego punktu
widzenia, ale ich uwagi są jak najbardziej uzasadnione.

>no jasne, ale wiesz co?

Co?

>na czym polega roznica?

Osoby są policzalne.

>oczywiscie nie na scsi-2 tylko cos klasy 10krpm lub 15krpm i scsi160 do
>320 ;-)
>Ale co z cenami sie dzieje wtedy chyba wiesz? Po namysle obstaje przy raid-1

Dlatego wszystko zależy od tego co się robi i w jakim celu. Niestety,
jak się stawia serwer plików dla fafciuset osób na desktopowym
komputerku, to się człowiek sam prosi o problemy.

>Prawda - niech zalozyciel watku sie sprecyzuje - nie bylo mowy czy pop
>czy imap

Zresztą kilka jednoczesnych sesji pop i też mogiła.

>Patrz wyzej

Powiem tak - można robić różne rzeczy. Jasne, że najlepiej jest być
pięknym, zdrowym i bogatym, a jak jest w praktyce wszyscy wiemy. Trzeba
tylko mieć świadomość czym się cechują rozwiązania pomiędzy którymi się
wybiera i jaki jest skutek takiego bądź innego wyboru.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb The  macro here has not been followed by the
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)