Re: Komputer na serwer

Autor: Marek Piaseczny <sddfslajsdl_at_wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 22:32:14 MET

Użytkownik "Marcin Marski" <marski_marcin@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cv1p6j$1bp$1@inews.gazeta.pl...
> Prawda - niech zalozyciel watku sie sprecyzuje - nie bylo mowy czy pop czy
> imap

Witam ponownie
Dziękuję za zainteresowanie i wskazówki, na pewno sie przydadzą.
Przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, że serwer WWW i POP postawie na
oddzielnym serwerze pod innym IP. W razie przeciążenia zawsze będzie można
WWW i POP podzielić na kolejną maszynkę. Zresztą za takim rozwiązaniem
przemawiają względy bezpieczeństwa.
Na głównym serwerze pozostanie QOS, SQUID i na początku stronka sieci i
poczta, użytkownicy jeszcze poczekają trochę. Dodatkowo do zarządzania
użytkownikami wykorzystam MySQLa wspartego PHP. I to chyba wszystko.

Dziękuję i pozdrawiam