Re: DVD LG GDR-8163B problemy

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 12:15:25 MET

[...]
> "Dzięki Calme, też skorzystałem z tej podpowiedzi ale niestety mój LG nie
> chce czytać nagranego wcześniej na stacjonarnej nagrywarce DVD+R (nagranie
> sprawdziłem na tej narywarce wszystko działało OK).
> Mało tego, video CD czyta lecz przy np bajkach DVD pokazuje sie czarny
> ekran - dzwięk normalny. Co robię nie tak, maszyna to PII-400MHz, monitor
[...]
> hmm czyżby stacjonarne nagrywarki w jakiś inny sposób zapisywały ten format
> DVD+R ?? mam takie płyty palone na NEC ale jadą bezboleśnie na tym LG - może to
[...]
> [...]

Proponuję zacząć od sprawdzenia, czy zawartość płyty jest widoczna
w systemie i czy można skopiować pliki z płyty na dysk (z katalogu
video_ts). Będzie wtedy wiadomo czy wina jest czytnika dvd czy
systemu. (Skoro dźwięk działa stawiam na brak kodeka video mpeg2
w systemie, a to już jest NTG)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]