Re: DVD LG GDR-8163B problemy

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 22:08:58 MET

Cześć !
Dzięki za wszelkie próby pomocy, po przeinstalowaniu Power DVD (mam
oryginalną wersję ale starą 2.55)problemy z odtwarzaniem płyt; bajek i DVD z
gazet ustąpiły. Niestety dalej napęd "nie widzi" tej DVD+R - jest to TDK
1-8x 4.7GB SS.
Oba urządzenia tj nagrywarka i mój napęd są nowe, więc w problemy z laserami
chyba raczej w grę nie wchodzą.
A informacje, które ostatnio pominąłem to; RAM 128MB, karta grafiki ATI
All-in-Wonder 128 AGP, ustawienia Tru Color 32b i tak jak wcześnniej
napisałem Power DVD 2.55
         pozdrawiam Marek