DVD LG GDR-8163B problemy

Autor: Calme <calme_nospam_at_pf.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 10:17:46 MET

Witam niedawno a dokładnie 14 lutego był poruszany wątek odnośnie firmware do
tego napędu (
DVD LG GDR-8163B ) "DVD LG new firmware czy warto" - VooDoo - jeden z
dyskutujących zadał takie pytanko mi, na które niestety nie znam do końca
odpowiedzi :( może ktoś mógłby pomóc??

"Dzięki Calme, też skorzystałem z tej podpowiedzi ale niestety mój LG nie
chce czytać nagranego wcześniej na stacjonarnej nagrywarce DVD+R (nagranie
sprawdziłem na tej narywarce wszystko działało OK).
Mało tego, video CD czyta lecz przy np bajkach DVD pokazuje sie czarny
ekran - dzwięk normalny. Co robię nie tak, maszyna to PII-400MHz, monitor
ustawiony na 1024x768.
Wdzięczny będę za poradę, pozdrawiam Marek"

hmm czyżby stacjonarne nagrywarki w jakiś inny sposób zapisywały ten format
DVD+R ?? mam takie płyty palone na NEC ale jadą bezboleśnie na tym LG - może to
więc wina napędu/laser siada ?? Ten czarny ekran może mieć związek z programem
do odtwarzania ?? bo nie jest niestety naniesione w poście jakim programem
odtwarza :( pamiętam kiedyś na Celku 600 z 256 RAM miałem problemy pod XP z
Power DVD przy takiej rozdz jak przedmówca z tym, że dopiero wtedy kiedy kolory
były na 32 bity
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę o podpowiedzi.

--
<< pozdrawiam Calme>>>
[AsusA7N8X-E Deluxe + Barton 2500+ Coolermaster Aero7 +1024MB PC3200]