Re: Polaczenie napedow / HDD

Autor: Wonder <wonder34nospam_at_poczta.fm>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 11:54:49 MET

> Przyzwyczailem sie juz ze podlaczalem pierwszy naped / HDD na tasmie jako
> master, a drugi jako slave. Jesli zrobilbym na odwrot to czy bedzie mialo
> wplyw na wydajnosc? Jak bedzie wtedy odbywala sie transmisja danych?

Co masz na myśli pisząc "pierwszy napęd"? Dla mnie pierwszy napęd to ten z
partycją "C". Ten zawsze musi być jako master. Jeśli chodzi ci o kolejność
podłączenia dysków na taśmie, to nie ma to znaczenia. Gdy na taśmie jest
jeden dysk, powinien być podłączony na jej końcu. Ale to tylko ze względu na
mniejsze zakłócenia.

Wonder