Re: Polaczenie napedow / HDD

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2005 - 13:40:38 MET

> Co masz na myśli pisząc "pierwszy napęd"?

Jesli tasma ma 3 "wtyczki", to jedna podlaczona jest do plyty, a druga i
trzecia do napedu optycznego / dysku. Piszac "Pierwszy naped" mialem na
mysli ten podlaczony w srodku tasmy.

Dla mnie pierwszy napęd to ten z
> partycją "C".

Raczej ciezko byloby powiedziec w takim wypadku, ktory naped optyczny jest
pierwszy bo tam raczej partycji sie nie zaklada ;)

Ten zawsze musi być jako master. Jeśli chodzi ci o kolejność
> podłączenia dysków na taśmie, to nie ma to znaczenia.

chodzilo mi w sumie bardziej o nagrywarki ale to chyba nie ma znaczenia?
Jesli nie ma to zadnego wplywu na transmisje danych to dobrze :)

pozdr.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl