Re: Dysk twardy. Błędne wskazania pojemności??

Autor: Andrea <andrzej.libiszewski_at_.wytnij-wiesz-co.wp.tutaj_tez.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 15:27:08 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
> "Andrea" cuu9av$i24$1@atlantis.news.tpi.pl

> Ten program doskonale nadaje się do marnowania partycji,
> nie do ,,zarządzania" nimi. :) Używam od paru lat Paragonu
> i partycjami bawię się jak plikami.

Parogona nie używałem. A PM doskonale się sprawdzał na moje potrzeby.

> Najczęściej i tam dostosowuje się rozmiar klastra do wielkości partycji.
> Znam kilkadziesiąt partycjonerów. :)

No i dobrze. Czym więcej dobrych programów tym lepiej.

> [...]
> podstawowych i reszta tak zwane logiczne dyski pod rozszerzonymi partycjami. I nawet
> ,,potrafię" startować WME z niepodstawowej partycji ***bez udziału jakiegokolwiek***
> bootmenadżera, :) co ponoć nie jest możliwe. :) Mogę mieć i pięćdziesiąt partycji
> systemowych z WME i z każdej móc odpalić WME, czyli mieć kilkadziesiąt różnych WME
> na jednym dysku. :) Oczywiście i z W9x mógłbym tak uczynić, ale nie korzystam z W9x,
> bo WME był marudniejszy i przez to ciekawszy od W9x. :)
>
> Tak wyglądał jeden z moich dysków jakiś (codziennie się coś zmienia) czas temu:

IMO nie ma się czym chwalić - no chyba że lubisz sobie utrudniać życie. Ja
mam 2 dyski i 4 partycje, z tego jedną ukrytą. I starczy.

> Teraz jest tego znacznie więcej, :)
> i kończę porządki po padzie, w którym utraciłem
> prawie wszystko i wszystko, co utraciłem, odzyskałem. :)
> (odzyskałem Paragonem właśnie)

> A ja mam i 4KiB, i 64 KiB. :)

Toż napisałem że przeważnie... A jak ustawiłeś sobie 64KiB to masz. Tylko po
co przy tym ntfs?

> Pocieszę Cię -- na razie nie znalazłem nikogo, kto wie. :)

:D

> Owszem, bo OE mi w zupełności odpowiada. Używam go od lat i nie mam
> z nim problemów. :) Ponadto magazynują ;) wszystkie m@ile i nie chcę
> zmieniać na coś, co nie przeczyta DeBeiXów, nie mówiąc już o tym, że
> się z tym OE oswoiłem i nie są mi groźne ;) jakieś pady. :)

TB chyba akurat nie ma problemów z czytaniem baz OE, w obsłudze też podobne.
Pady? Niegroźne. No ale każdy używa tego co lubi.

Pozdrawiam

--
Andrea      | ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
2*256MB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH