Dnia 16.2.2005, Jolly Roger napisał(a):
> Linka nie zapodam, ale na logikę rzecz biorąc dzięki dodatkowym 8
> bitom alpha wyświetlanie grafiki w kolorze 32bit powinno być szybsze.
Tego się spodziewałem, ale różnie bywa - stąd moje "teoria swoje - praktyka
swoje". ;D
> O ile szybsze? Trudno to sprawdzić, bo w grach nie za bardzo można
> wybrać kolor 24bit lub 32 bit - albo jest jeden albo drugi. Zysk
> pewnie jest niewielki (pewnie poniżej 1%), ale zawsze to coś.
Hmmm. Nie dowiedziałem się nic ponad to co już wiedziałem, ale dzięki
(pewnie przyda się to innym).
Jedyny sposób na rozwianie moich wątpliwości, jaki w tej chwili przychodzi
mi do głowy, to pogrzebać w SDK do DX - może tam znajdę coś ciekawego.
A może "potruję" trochę chłopakom z grup dla koderów? ;D
-- _____ __________________________ \` Y (__) __\` | | | '/ UIN 53883184 GG#1902559 T | | | | \__T = | ! T www.albedo.art.pl/~michu/ |__|_|__|__|_____|__|__|_____| @ a l b e d o . a r t . p lReceived on Wed Feb 16 13:20:21 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 16 Feb 2005 - 13:51:24 MET