Re: Komp mi przyspieszyl

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 13:20:39 MET
Message-ID: <153ah5vwuak3p$.dlg@smutas.org>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia 16.2.2005, Jolly Roger napisał(a):

> Linka nie zapodam, ale na logikę rzecz biorąc dzięki dodatkowym 8
> bitom alpha wyświetlanie grafiki w kolorze 32bit powinno być szybsze.

Tego się spodziewałem, ale różnie bywa - stąd moje "teoria swoje - praktyka
swoje". ;D

> O ile szybsze? Trudno to sprawdzić, bo w grach nie za bardzo można
> wybrać kolor 24bit lub 32 bit - albo jest jeden albo drugi. Zysk
> pewnie jest niewielki (pewnie poniżej 1%), ale zawsze to coś.

Hmmm. Nie dowiedziałem się nic ponad to co już wiedziałem, ale dzięki
(pewnie przyda się to innym).
Jedyny sposób na rozwianie moich wątpliwości, jaki w tej chwili przychodzi
mi do głowy, to pogrzebać w SDK do DX - może tam znajdę coś ciekawego.
A może "potruję" trochę chłopakom z grup dla koderów? ;D

-- 
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T   www.albedo.art.pl/~michu/
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____| @ a l b e d o . a r t . p l
Received on Wed Feb 16 13:20:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 16 Feb 2005 - 13:51:24 MET