Re: Matrox Mystique 220 i dziwy w XP

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Feb 2005 - 11:26:35 MET

> Ciężko powiedzieć... spotkałem się z _podobnym_ objawem w sytuacji kiedy
> jedna karta obsługiwała True Color 24bit, a druga 32bit. Na Virge mogło
nie
> być problemów, bo ta karta obsługuje TC 24bit, nie wiem jaką masz drugą,
ale
> jeśli ma maksymalną głębię też 24bit to stawiam właśnie na to. IIRC to
> Mystique ma max 32 bit, więc by pasowało do wzoru.

Cos jest w tym co mowisz.
Druga karta to (prawie) rownie wiekowa Riva TNT2, ma ustawione 32 bity.

Ale jesli przestawie tego Matroxa na 16 lub 24 bity, to problem znika
(!!!).

Obstawiasz uszkodzenie sprzetowe?

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055